חומרי גלם למסעדות

חברת ש. זעפרני שיווק מזון בע"מ מציעה לקהל לקוחותיה מגוון ענק של מוצרי מזון מהמותגים המובילים בישראל ובעולם.
חומרי גלם למסעדות הינם הדבר אשר יקבע את טיב המנות המוגשות בה. מסעדה אשר תבחר להשתמש בחומרי גלם איכותיים, תגיש ללקוחותיה מנות איכותיות. לכן, אנו ממליצים לכם ללכת על חומרי הגלם שאנו מציעים באתרינו, אשר יעניקו לקוחותיכם חוויה קולינרית מדהימה.

חומרי גלם למסעדות – למה זה חשוב?

מחקרים רבים מראים כי הקמת מסעדה היא המשימה המורכבת ביותר שיש וזאת מכיוון שמסעדות נסגרות יותר מאשר כל עסק אחר. ניהול מסעדה הוא כה מורכב וזאת מכיוון שיש לחשוב על דברים רבים מאוד. יש לחשוב על הנראות של המסעדה, על המלצרים, על המיקום, על המטבח ועוד.
אך מנהלי מסעדות רבים לא מודעים לכך כי אחד הדברים החשובים ביותר למסעדה זה איכות חומרי הגלים של המסעדה. ככל שנשתמש בחומרי גלם יותר טריים ויותר איכותיים כך המסעדה שלנו תצליח יותר. לכן אם אתם מסעדה רצינית אתם חייבים להקצות אדם (שף או טבח) אשר יהיו אחראיים על קניית חומרי הגלם ויבחרו את החומרים האיכותיים ביותר שיש. עליכם להבין כי חומר גלם אחד שלא יהיה ברמה גבוהה יכול לפגוע במסעדה שלכם ולגרום לה לקשיים עצומים וזה משהו שלא כדאי לזלזל בו.

אמור לי מהם חומרי הגלם שלך ואומר לך מה איכות האוכל במסעדה שלך…

אז על איזה חומרי גלם אנו צריכים להסתכל כאשר אנו קונים למסעדה שלנו מאכלים? אנו צריכים להסתכל על בשר, מאכלים צמחוניים וכמובן תבלינים. על רקע זה יש לציין כי לא כדאי לכם לקנות תבלינים בסיטונאות ממקור לא איכותי, מדוע?
מכיוון שפעמים תבלין הנקנה בסיטונאות הוא תבלין פחות טוב. על רקע זה יש לציין כי עדיף וכדאי לקנות מוצרים מחקלאי הנמצא בסביבת המסעדה שלכם וזאת מכיוון שזה תורם לסביבה וגם לכלכלה המקומית. אצלנו בזעפרני משווקים תבלינים איכותיים וטריים בלבד מהיצרנים המובילים בשוק. בסופו של יום עליכם להבין כי המסעדה שלכם תלויה בצורה עצומה בחומרי הגלם שלכם וזה הדבר המשפיע על ההצלחה של המסעדה שלכם אולי יותר מכל דבר אחר וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת.

מהם השיקולים בבחירת חומרי גלם למסעדות?

אז על מה אנו צריכים להסתכל כאשר אנו קונים חומר גלם למסעדה? טריות, זמינות, מחיר, איכות ועוד. אם אתם בעלים של מסעדה כדאי לכם לפתח קשרים טובים עם הספקים של חומרי הגלם וכך להבטיח כי תקבלו את חומר הגלם הטוב ביותר שאתם יכולים לקבל.
עליכם להבין כי אין קיצורי דרך בחיים וכי השקעה משמעה הצלחה. לכן השקיעו בבחירת חומרי הגלם שלכם ואל תזלזלו בכך. אל תבחרו בהכרח בחומרים אקזוטיים אלא בחומרים אשר אתם מכירים ויודעים כיצד לבשל אותם. אל תנסו להמציא את הגלגל מחדש אלא לכו על המוכר והידוע וכך הקהל הישראל יתאהב במסעדה שלכם ואת זאת כל אחד רוצה.

0
    0
    העגלה שלך